Everything that can be digitalized, will be.
Eric Schmidt, former Google CEO
Jak vytvářet turistický digitální obsah? Jak zajistit optimalizaci pro vyhledávače (SEO)? Jak si udržet kontrolu nad publikovaným obsahem o mé destinaci? Jak dostat informace o mé destinace k potenciálním turistům – zákazníkům?
Otázky na tyto odpovědi by vám měl přinést připravovaný webinář o tvorbě turistického digitálního obsahu a optimalizaci SEO.
Aktuální nabídka webinářů
Webináře budou probíhat přes online patformu, po registraci obdržíte odkaz na návod na připojení k webináři. Doporučujeme mít funkční mikrofon pro případnou diskuzi a pokládání dotazů.
Pro přihlášení k webináři vyplňte následující formulář. Účast na webináři je zdarma. Aktuální nabídka webinářů se váže ke speciální nabídce Otestuj OUTDOORACTIVE Business.
Uskutečněné webináře
- 15. 4. 2020, 14:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii
- 22. 4. 2020, 10:00 Pilotní projekt Novéhory.cz
- 29. 4. 2020, 10:00 Tvorba digitálního turistického obsahu
- 6. 5. 2020, 10:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii
- 13. 5. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu I
- 17. 6. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu II
- 24. 6. 2020, 9:00 – 10: 30 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v českém jazyce
- 24. 6. 2020, 12:30 – 14: 00 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v anglickém jazyce
- 25. 6. 2020, 9:00 – 10: 30 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v českém jazyce
- 25. 6. 2020, 12:30 – 14: 00 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v anglickém jazyce
Individuální nabídka
Pokud máte zájem o opakování některého webináře nebo pro připravení webináře na míru, neváhejte nás kontaktovat na info@t40.cz.
22. 4. 2020, 10:00 Pilotní projekt Novéhory.cz
- webinář pro zájemce o zapojení do pilotního projektu
- ukázka nástrojů pro tvorbu digitálního turistického obsahu na platformě Outdooractive
- měření kvality obsahu
- šíření obsahu a statistiky dosahu
29. 4. 2020, 10:00 Tvorba digitálního turistického obsahu
- standardy pro vytváření turistického obsahu
- datová optimalizace
- využití otevřených dat
- optimalizace obsahu pro vyhledávače, akcelerátory a hlasové vyhledávání
6. 5. 2020, 10:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii
- vývoj a tendence v oblasti digitalizace v oblasti průmyslu cestovního ruchu.
- pouze 19% zákazníků vyhledává turistické informace informace přímo na stránkách turistických organizací, trend je dlouhodobě klesající
- 74% cestovatelů využívá hledá inspiraci pro výlety a dovolenou na globálních turistických platformách
- jak zajistit kontrolu nad šířením a aktualizací digitálního obsahu o své destinaci
13. 5. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu I
- význam digitalizace v turismu v současné době a do budoucnosti, role DMO, rozvoj lokální ekonomiky a zaměstnanosti v sektoru turismu pro MSP a živnostníky
- strategie pro inteligentní specializaci RIS3 – krajské přílohy k národní RIS3 se službami a rozvojovými modely v turismu, průmyslu cestovního ruchu pro 21+
- ROAD MAP: digitalizace turismu pro strategii RIS3, příkladová studie začlenění digitalizace turismu do konceptu Digitální Česko, CfF (inovace do praxe)
- kde jsou otevřená data v turismu a jejich nezbytné mezinárodní
- standardy best practice – Německo, Česko
17. 6. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu II
- digitalizace turismu – masivní informační on-line vliv na miliony možných cestovatelů/ návštěvníků regionu – nová dimenze rozvoje regionu, jeho ekonomiky, zaměstnanosti
- propojení RIS3 s konceptem Digitálních Inovačních Hubů (oborový DIH TOURISM 4.0), turismus a cestovní ruch v RIS3 – správné strategické cíle s vazbou na digitalizaci pro 21+
- veřejná podpora tvorby nových komerčních uživatelský přívětivých aplikací (ekosystému turistiky na regionu)
- principy a využití technologií Industry 4.0/ inovací v turismu, průmyslu cestovního ruchu
- technologie a modely: blockchain, cybersecurity, big data, AI – vše patří do digitálního turismu
- best practice: Rakousko, Švýcarsko, Německo, Slovensko