Everything that can be digitalized, will be.

Eric Schmidt, former Google CEO

Jak vytvářet turistický digitální obsah? Jak zajistit optimalizaci pro vyhledávače (SEO)? Jak si udržet kontrolu nad publikovaným obsahem o mé destinaci? Jak dostat informace o mé destinace k potenciálním turistům – zákazníkům?

Otázky na tyto odpovědi by vám měl přinést připravovaný webinář o tvorbě turistického digitálního obsahu a optimalizaci SEO.

Aktuální nabídka webinářů

Webináře budou probíhat přes online patformu, po registraci obdržíte odkaz na návod na připojení k webináři. Doporučujeme mít funkční mikrofon pro případnou diskuzi a pokládání dotazů.

Pro přihlášení k webináři vyplňte následující formulář. Účast na webináři je zdarma. Aktuální nabídka webinářů se váže ke speciální nabídce Otestuj OUTDOORACTIVE Business.

  • 24. 6. 2020, 9:00 – 10: 30 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v českém jazyce
  • 24. 6. 2020, 12:30 – 14: 00 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v anglickém jazyce
  • 25. 6. 2020, 9:00 – 10: 30 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v českém jazyce
  • 25. 6. 2020, 12:30 – 14: 00 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v anglickém jazyce

Uskutečněné webináře

Individuální nabídka

Pokud máte zájem o opakování některého webináře nebo pro připravení webináře na míru, neváhejte nás kontaktovat na info@t40.cz.

22. 4. 2020, 10:00 Pilotní projekt Novéhory.cz

  • webinář pro zájemce o zapojení do pilotního projektu
  • ukázka nástrojů pro tvorbu digitálního turistického obsahu na platformě Outdooractive
  • měření kvality obsahu
  • šíření obsahu a statistiky dosahu

29. 4. 2020, 10:00 Tvorba digitálního turistického obsahu

  • standardy pro vytváření turistického obsahu
  • datová optimalizace
  • využití otevřených dat
  • optimalizace obsahu pro vyhledávače, akcelerátory a hlasové vyhledávání

6. 5. 2020, 10:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii

  • vývoj a tendence v oblasti digitalizace v oblasti průmyslu cestovního ruchu.
  • pouze 19% zákazníků vyhledává turistické informace informace přímo na stránkách turistických organizací, trend je dlouhodobě klesající
  • 74% cestovatelů využívá hledá inspiraci pro výlety a dovolenou na globálních turistických platformách
  • jak zajistit kontrolu nad šířením a aktualizací digitálního obsahu o své destinaci
Věk digitálních platform

13. 5. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu I

  • význam digitalizace v turismu v současné době a do budoucnosti, role DMO, rozvoj lokální ekonomiky a zaměstnanosti v sektoru turismu pro MSP a živnostníky
  • strategie pro inteligentní specializaci RIS3 – krajské přílohy k národní RIS3 se  službami  a rozvojovými modely v turismu, průmyslu cestovního ruchu pro 21+
  • ROAD MAP: digitalizace turismu pro strategii RIS3, příkladová studie   začlenění digitalizace turismu do konceptu Digitální Česko, CfF (inovace do praxe)
  • kde jsou otevřená data v turismu a jejich nezbytné mezinárodní
  • standardy best practice – Německo, Česko

17. 6. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu II

  • digitalizace turismu – masivní informační on-line vliv na miliony možných cestovatelů/ návštěvníků regionu – nová dimenze rozvoje regionu, jeho ekonomiky, zaměstnanosti
  • propojení RIS3  s konceptem  Digitálních Inovačních Hubů (oborový DIH TOURISM 4.0), turismus a cestovní ruch v RIS3 – správné strategické cíle s vazbou na digitalizaci pro 21+ 
  • veřejná podpora tvorby nových komerčních uživatelský přívětivých aplikací (ekosystému turistiky na regionu)  
  • principy  a využití technologií Industry 4.0/ inovací v turismu, průmyslu cestovního ruchu
  • technologie a modely: blockchain, cybersecurity, big data, AI – vše patří do digitálního turismu
  • best practice: Rakousko, Švýcarsko, Německo, Slovensko